Monday, March 7, 2011

E-day ^_^

kalau reject gak xtau la..heheh..


E-day=engagement day
W-day=wedding day x?
S-day=spied day..
haha..(gelak sorg2)


pape pon..thun ni mmg RAMAI sgt yg bertunang dan berkahwin..

tahniah sy ucapkan..

emm..tp dulu2 sy xde la rs seramai ni yg nk bertunang n berkahwin..ye la kn sbb skrg rmai yg sy knl yg nk bertunang dan berkahwin sbb tu la rs rmi yang nk bertunang n berkahwin..(sy mmg suke ulang2 pktn)..

oh yea!kazen terdekat yg rapat pon sudah bertunang dan akan berkahwin..wewiittt..at last smpai gak time kakak2 sedara kesygn ku..kaktina, kakyong n kaknyah..

memandangkan dlm fmily belah emak..sy adalah cucu pmpn apak yang keempat (tp ketujuh kalau cmpur lelaki..tp xnk cmpur lelaki sbb mcm x valid la sbb x sme jantina kan) selepas mereka bertiga..memandangkn jugak..dalam sedara belah ayah..sy adalah cucu atok yg mmg nextnyer ptut turn sy..jd sy la mangsa keadaan utk mnjwp soalan2 cepumas dan perak juga gangsa..

ayu biler lg? (jwpn pendek n st8 to the point: esok..)

pas ni turn ayu la kn.. (jwp dgn yakin: eh msti laaaaa...mne leh bg org lain)

ayu dah ader calon? (jwp secara x serius: rmi sgt calon nyer..tlg pilihkn leh x?)

jadi..

tu la dia..xtau nk ckp ape dh..ye..a ah..ye..yup..btol la tu..haih~~

pape pon..marilah kte berusaha dan bertawakal..insyaAllah smpai la msnyer...amin~~

p/s: tjuk post je E-day..tp bkn E-day sy pon..hrp maaf jika ada slh fhm..heheh..

1 comment:

ainz said...

haha...suke gmba kat post nie... ^__^