Sunday, June 19, 2011

setelah sekian lama menyepi

ye..betul kata tajuk tu...akhirnya saya kembali..

terlalu sibuk..tak sempat nak menjengah dan mengupdate blog kesayangan..

sekarang saya di department clinical..untuk station yang ini, kesibukan melampaui batas-batas norma kehidupan sebagai seorang Azilea..

ye..sangat...membuat kan saya stress..sangat..setiap weekend perlu datang ke hospital untuk menyiapkan kerja..kerana semasa weekdays terlampau banyak komitmen lain yang perlu diselesaikan...sehingga kerja sendiri tidak dapat diselesaikan..

3 bulan lagi untuk saya menghabiskan sisa-sisa kehidupan sebagai seorang PRP...tapi ilmu didada masih cetek..sangat..

assessment dan logbook belum juga selesai..ditambahkan pula dengan research...haihhh..

adakah perkhidmatan saya sebagai seorang PRP akan di panjangkan lagi????harap-harap tidak...huhu...

mengeluh pun tidak berguna..jadi..berdoalah saya semoga dipermudahkan segala-galanya...

No comments: